Friday, August 10, 2012

dilema


kakak I
"zahidah, inshaAllah minggu ni ada halaqah dengan makcik. makcik ajak tidur dekat rumah dia. zahidah free?"

kakak II
"salam. zahidah dapat join 3R? kalau boleh nak minta jadi fasi."

Allahu.

nak join dua-dua boleh tak?

I-
dapat kenal makcik dan family
dapat pendedahan halaqah dengan orang yang berpengalaman
dapat pengisian baru inshaAllah

II-
giving back to others
brush up social skill
doing things that I like by spending time with kids
dapat pengisian baru juga inshaAllah

hati berat ke salah satu. but i'm never good at rejecting.
Allahu.

tiap kali rasa tak pandai nak buat pilihan, mesti rasa nak menangis.

istikharah, istikharah.
moga Allah pandu hati.
moga niatnya lurus.

No comments: