Wednesday, August 8, 2012
cerita
I
projek mini Bio menguji tahap kesabaran, tahap kreativiti, tahap ketahanan mental. called ayah and said,
"ayahhhh, baru angah tau macam mana susahnya ayah buat phD. wuuu."
kerjasama dalam kumpulan sangatttt lah penting. kena support each other. wan and i, we both are exposed to working under stress with the JPK programs and such. but still, we've got so so many things to learn. mashaAllah!
the lecturers are all helpful. satu-satu benda diajar. Allah dan hanya Allah yang mampu balas.
'haipp tak ingat ke dah belajar dulu titration ni?'
"hehe kitorang dah lupa sir. sir tolong kami ya? saya doa moga sir jumpa dengan lailatul qadar! ameeen."
'haa ameen. macam-macam awak ni.'
II
doa lepas azan adalah salah satu waktu mustajab berdoa kan? betulkan kalau salah. tambah lagi bulan Ramadhan, memang fuh mashaAllah, banyak sangat incident yang Allah jawab doa tu straight. even benda tu lintasan hati.
contoh satu:
mengidam tomyam tahap nak guling-guling. tapi disebabkan kesibukan yang tahap berkejar sana sini, terlupa tomyam yang diidamkan tu. tup tup satu hari ni, kawan bagi tomyam dia. tengah duk ralit makan, baru teringat mengidam tomyam. mashaAllah. rezeki Allah bagi. tomyam freee. hehe. alhamdulillah!
contoh dua:
sangat penat dan tak larat nak study. malam tu tidur awal sebab nak bangun awal. alih-alih bangun pukul 2 pagi, dapat tahu test postponed. mashaAllah.
contoh tiga:
baruuuu sangat jadi tadi. lepas azan isya', doa sangat-sangat. ada la doanya. rahsia. lepas tu balik je dari PI, terus dapat jawapan. mashaAllah.
alhamdulillah 'ala kulli hal.
Ramadhan 1432-Ramadhan 1433
Ramadhan yang dulu waktu 10 malam terakhir.
Ramadhan tahun ini pun 10 malam terakhir juga.
alhamdulillah.
moga ini yang terbaik untuk semua.
that Cherakah feeling.
v e r s u s
through and through.
alhamdulillah.
hari ni terkesan sangat dengan menjemput bidadari.
lepas tu masa baca An-Nur:26 pun rasa macam..
rasa macam Minn, masa dia mengaji.
sebak.
haila Zahidah memang tak boleh kalau tak relate dengan Hlovate keeee.
whatever.
let us fully utilize this 10 days of Ramadhan!
moga Allah redha!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment