Friday, October 12, 2012
Era globalisasi.
"Nak tasmi'."
'Meh tasmi' dengan kita.'
"Acane? Call?"
'Aah :) cpt la beli bb bleh hntr voice note jeee. Ya Allah Kau murahkanlah rezeki sahabatku utk beli bb agar dimudahkan semua urusannya. Urusannya yg bertunjangkan kesejahteraan ummah ini ya Allah. Aminnnn.'
Dialing 013*******
'Halu assalamu'alaikum! Ha cepat. A'uzubillahi minassyaitonirrojim.'
"Assalamu'alaikum. Ala segannn."
'Cepat la nak segan apa nya.'
"Segan sangat ni." *muka panas, tangan sejuk*
'Bukannya face to face.'
"Tapi kita malu jugak. Kita memang camni."
'Cepat laa. An-Naba' je. Bukan Al-Baqarah pun.'
"Huuu iye la iye la. A'uzubillahi minassyaitonirrojim. Bismillahirrahmanirrahim..."
selesai hafazan,
'Ha boleh pun! Alhamdulillah. Teruskan hafal An-Nazi'at pulak ye.'
"Baikk, inshaAllah."
------------------------------------------------------------------------------
Tasmi' Johor-Negeri Sembilan pun boleh.
Alhamdulillah atas nikmat teknologi!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment