Saturday, September 8, 2012

Untung.



Anak-anak ikhwah akhawat IKRAM Kuala Pilah.

Betapa aku lihat beruntungnya mereka yang dari usia mentah dicorakkan dengan warna-warna tarbiyah. 

'Mu'minin, salam makcik.' kata umi Amirul Mu'minin bila aku menghulur tangan kepada si kecil yang senyum tak lekang dari bibir.

Makcik...

Haha. Nak tergelak pun ada. 20 (or 21 according to Hijri Calendar) is a big number ey? Sedangkan ada akhawat umur 19 pun dah ada anak. Maknanya umur baya aku ni dah boleh dipanggil makcik la ye. Fuh mashaAllah.

Esok ada daurah lepas tu ada jamuan raya dengan IKRAM Kuala Pilah~! Alhamdulillah. Hoyeah hoyeah nak jumpa Amirul Mu'minin. :D

Islamic Relief Malaysia (IRM) and IKRAM,
I'm thankful to be under both of this organization.

My heart, is set.
InshaAllah.

No comments: