Saya tak ada kakak, Allah izin saya dapat raaaaaamai kakak-kakak dengan jalan DnT ini. Alhamdulillah. Bila anak sulung dapat kakak ni memang kadang-kadang dia suka bermanja sikit. Hihi. Terima kasih kakak-kakak sabar melayan Zahidah
"Akak, waqi' kitorang susah la kak. Wuwuwu. Jahiliyyah pekat sangat."
'Hehe awak, jahiliyyah kat mana-mana pun pekat. Kita yang kena jadi penggerak. Kena banyak sabar.'
"Akak tau tak _______ tu orang kita jugak?"
'Ha tau. Bagus dia tu.'
Ni akhawat kita jugak.
Tu ikhwah kita tau.
Ni makcik pakcik kita.
That sense of belonging.
Walau tak sedarah, hubungan atas dasar Islam itu lebih pekat dari darah. Allahu Allah!
No comments:
Post a Comment