Saturday, August 27, 2011

Beloved Qur'an(s).

Bismillah...

Assalamu'alaikum.
Presenting, my cinta hati,



 1) A gift from Ummi back in 2009. Paling precious. Mula belajar mengaji dan baca terjemahan sekali. Paling banyak colorful fluorescence sticky notes. Pernah nak menangis dan bising satu rumah sebab hilang. Rupa-rupanya kena culik sekejap dengan housemate.

2) Beli dekat Kedai Buku UiTM. Sangat comel sebab kecik jee. Dah lama nak cari Qur'an berzip masa tu. :) Alhamdulillah jumpa. Suka sebab Qur'an ni bertajwid.  Paling selalu dibawa ke mana-mana. ^^

3) Beli dari Aman Palestin. Suka sebab colorful! Warna berbeza untuk setiap juz. Ada terjemahan perkataan. Ada ringkasan Kitab at-Tibyan fi Adab Hamlah Al-Qur'an. :)


:)

p/s: pernah terfikir nak mintak hantaran tafsir ibnu katsir. luar alam ey? abaikan~

4 comments:

aotruth said...

Kalau Fi Zhilalil Qur'an?

zee said...

Maksudnya?
Are you suggesting me to read the tafsir?

aotruth said...

abaikan. it was actually about that p/s. nevermind.

zee said...

I...don't get it?

Okay. Abaikan.