Friday, February 12, 2010

Nah, amek ni.

Nah gambar. Eleh nak comment guna ayat tangkap syahdu pulak Aziz. Bajet aku jahat sangat je taknak upload gambar.
Thanks guys. I had fun. Especially the fun of watching you two makan and main kat arcade. Aziz! Gambar dslr cepat upload, nak tengok hasil karya aku nih. Harapkan kau bukannye nak ambik gambar pun. Takpe kau, kerek, takpe. Terubat sikit kot rindu bila sembang-sembang pasal maktab. Aiseh.

Layan arcade sementara tunggu Inche' Aziz yang bertuah lambat sampai. "Sori. Aku bukan sengaja." Sms cuak kena marah kot tu. Haha.
 

 

Bila Aziz sampai, pergi beli tiket. Percy Jackson it is. Then pergi makan, Pika and Aziz kebulur. Haha.


 "Zaeda. Jangan kekok oke?"
"Weh kau, Zaeda. Betul taknak makan?"
"Korang makan ah. Aku kenyang lagi."
Elokkk jee dorang habis makan,
"Err. Korang? Aku macam lapar lah."
"Ha makan la! Pergi. Kitorang tunggu."
 How sweet la.
Habis makan, gi tengok Percy.
All the way aku mumble,
"Ziz, tak layan do citer2 fantasi ni. Kau la ni."
Dalam wayang,
"Zaeda, don't expect anything great about this movie."-Aziz
"Kalau ada benda menakutkan jangan expect aku tak menjerit."-Pika
"Kalau bosan aku tidur je."-Zaeda

Bila muncul je Percy on screen,
"Weh comel!"-Zaeda
"Kalau tidur gak, aku taktau la."-Aziz

Lepas tu sepanjang cerita,
"Comel." "Aa. Gila comel." "Isk comel dow."

Best gila lah Percy. Nak fikir ikut logik, memang jauh menyimpang la. Dalam hati aku istighfar je banyak2. But come to think on the bright side, terang-terangan dah nampak kalau yang diorang claim kata tuhan tu banyak dunia jadi kelam-kabut. Stick to Allah Almighty, the One and Only. =)

Then gi solat pastuh window shop. Aziz sesat, "Weh Zaeda. Mana kau do?" "Sini ar. Memory Lane. Tempat banyak2 bear. Hahaha." Pika dah jumpa benda comel excited terus pergi kaunter tinggalkan kitorang. Adeh. Pastuh gi arcade. Pastuh gi McD amek gambar. Buat barter ah dengan Aziz, aku belanja Mudpie, dia belanja wayang. Hoho.

 
Told ya diorang memang suka makan. Aha aha.
Pika tengok nii aku amek gambar kau elok jee, nape gambar aku blurr weh?

Lepas tuh kitorang ke north, Zizi ke south. Tunggu tren tak hengat punye lame la. Dalam tren lak, Ya Allah! kepam kepam serius macam kalah sardin dalam tin berpeluh kalah jogging kat Cempaka. Ada pulak sorang akak nih kerja bergayut kat bahu aku. Hadei.

Ha! Anda tertipu la kalau anda ingat header tu kasut saya. Ni sebenarnya kasut saya. Lebih kurang la. Ehee. Kaki budak penat dan fed up tunggu tren.


Bila sampai rumah muka penat begini. Wah sepet juga saya kan kan? Wahh. *jakun-mode

Dah langsai hutang gambar. sigh

Assalamualaikum.

9 comments:

ahmad endo said...

part makan2 memang best sangat...hehehe

full of love,keyna said...

kasut tu sdkit same.hehe

beshnyeeeeeeee:D

arareraireirie said...

g midv tak ajak dow minah nii.
:D

Nurul Nadiah said...

alamak!

bace entri ni malam2 buat perut bunyi2. terpakse tahan. sebab dah malam~

hehe

=D

zee said...

@ahmad
makan itu seronok. =)

zee said...

@keyna
hihihi. =) mmg besh!

zee said...

@arie
jom ah. next time aku roger kau kayh.

zee said...

@kak nadia
hik3. sorry, terbuat akak lapar pulak. :P

Anonymous said...

adoih..
terang-terangan midvalley..
huish...best gle g jln2..
harap kan trg nie x de pape je..sdeh2..
sob sob...